Осінній марафон ігор жанру Souls триває. Слідом за німецьким The Surge 2 свій проект про помилки і наслідки підтягнули й творці God Eater. Хіроші Йошимура і Кейта Іідзука активно використовують свій минулий досвід, поєднуючи оригінальні ідеї з популярною серед гравців механікою.
Opening
Події Code Vein розгортаються в постапокаліптичному світі, де війна призвела до появи генетично модифікованих солдатів, заражених кров’яними паразитами. Бійці не тільки стали безсмертними, а й отримали унікальні здібності крові, на кшталт надсили, швидкості та інших унікальних умінь. Разом з цим прийшла і жага крові — інакше кажучи, вони стали вампірами. Дуже скоро вампіри мимоволі почали повільно винищувати людей. Єдиним рішенням для людства стала ізоляція. Залишки людей сховалися під наглядом організації “Сільва” в захищеній фортеці. А обгороджене бар’єром місто Вейн повільно перетворилось в пекло, де спраглі крові безсмертні стали остаточно втрачати свою людяність і глузд, поступово перетворюючись на знавіснілих вурдалаків.
Лише дерева з плодами сліз крові можуть зупинити перетворення вампіра в монстра, але їх стає все менше. Більше того, місто і його околиці покривають міазми, що складаються з частинок втрачених, так що безсмертним доводиться використовувати протигази, щоби часом не зазнати нападу божевілля.
Ваш персонаж прокидається в катакомбах, не пам’ятаючи нічого про своє минуле, і намагається разом з іншими безсмертними знайти шлях до порятунку.
Сюжет Code Vein непогано реалізований, постійно утримує навколо вашого персонажа увагу і додає нових NPC зі своїми унікальними історіями й особистими драмами. Останні ви зможете дізнатися, зібравши червоні кристали крові втрачених спогадів.
Що хлопці, аніме?
Як і в більшості Souls-ігор, вам пропонують створити свого унікального героя будь-якої статі, вибравши в якості основи одну з моделей. І треба визнати, що дівчата тут виглядають дійсно круто наперекір сучасним тенденціям. Сексуальність пре з усіх щілин, і це чудово.
Ви можете налаштувати одяг, форму носа і очей, а також і такий не менш важливий параметр, як об’єм грудей.
Розібравшись із зовнішнім виглядом, ви опиняєтесь у павутині складних дизайнерських рішень. Ваш герой володіє унікальним кодом крові, що відносить його до пустих безсмертних. Пробуючи кров інших вампірів, він може отримувати їх унікальні здібності.
Різні коди крові визначають клас персонажа. Ви можете бути танком або вертким магом, але набагато краще, прокачуючи і активно використовуючи дари інших безсмертних, створити унікального і максимально доречного під ваш стиль гри героя для кожної конкретної ситуації.
Тобто ви можете в будь-який момент змінити активні здібності. Причому тут навіть є спільні таланти для використання з напарниками, які постійно супроводжують вас на рівнях. Ці комбінації особливо корисні проти сильних супротивників і босів.
Важливо відзначити, що дари прив’язані до типу зброї. Деякі працюють тільки на великих сокирах або алебардах, інші — тільки на мечах тощо.
У меню швидких предметів можна виставити корисні зілля і тимчасові підсилювачі або предмети, що дають зброї елементні ефекти. Через це ж меню ви покращуєте місцевий аналог Естуса, просто випиваючи спеціальні зілля. Це несподівано і ніяк не обмовляється творцями гри.
Зі Souls у Code Vein перекочували “багаття” — кущі омели для збереження, прокачування персонажа і швидкого переміщення
А ось апгрейд зброї і броні, сюжетні точки, продаж і обмін предметів знаходяться на базі, де ви також можете замінити ігрового напарника або очистити кристали крові, що залишилися після перемоги над втраченими.
Очищення кристала розповість вам довгу та сумну історію одного з персонажів, іноді подарує ігровий трофей і доступ до нового набору здібностей.
Також на базі можна пройти випробування Глибин, збираючи спогади одного з NPC, вбиваючи сильних монстрів і босів в аналогу “чаш” з Bloodborne.
Окреме місце приділено фансервісу. Герой купається в гарячих джерелах в компанії не менш гарячих героїнь, згадуючи всі сюжетні події гри, а в заставках вам будуть часто демонструвати короткі сукні, великі груди і мереживні трусики. Загалом, все що ви так любите, але боїтеся визнати.
Світ та Боївка
Карта зроблена за принципом Dark Souls 3 — є ізольований хаб для вашої бази, звідки ви телепортуєтесь на пов’язані між собою локації. Серед них є зруйноване місто, болота, одноманітні печери, засніжені простори і так далі.
Зони плавно переходять одна в іншу і виглядають доволі цікаво, але при цьому сама структура світу доволі лінійна, якщо не згадувати пару закручених у вузол мап.
Іноді художники успішно запозичують дизайнерські рішення з інших ігор жанру, а деякі зони здаються просто безпосередньо скопійовані з усім відомої гри. Досліджуючи рівні, ви можете знайти спеціальні точки, які відкривають частину карти, підсвічуючи секрети, важелі, двері та інші інтерактивні предмети.
Бойова механіка Code Vein копіює Dark Souls: більшість монстрів повільні і величезні, так що тактика перекатів працює на всі сто відсотків навіть з важкою зброєю. До помітних плюсів варто віднести можливість скидати ворогів в прірву і те, що в разі смерті ваш напарник може воскреснути на найближчій омелі.
До речі про напарників. гра дає можливість пробігти її в коопі з другом, або ж з напарником, яким буде керувати ШІ. Напарники дуже корисні, вони можуть поділитись своїм здоров’ям, підняти вас у разі смерті тощо. Фактично при грі з напарником гра більше нагадує God Eater, ніж Dark Souls, бо завжди є на кого покластись.
Крім того, у Code Vein є карта, на якій ви бачите важливі предмети, механізми і свій маршрут подорожі, що спрощує дослідження оточення. Це відмінна знахідка для Souls-ігор, що допомагає отримати задоволення від ігрового процесу тим, хто постійно плутається в оточенні.
Code Vein виглядає нормально без претензій на графічну революцію. Деяким зонам явно не вистачає деталізованих текстур і більш просунутого освітлення. Головний плюс картинки — це дизайн персонажів, які виглядають просто чудово. Не здивуюся, якщо скоро анонсують аніме за мотивами.
Ending
Я дуже довго думав, що сказати в кінці, і от — у Code Vein цікаво грати. Проект виділяють гарно пропрацьовані персонажі, фансервіс і зрозуміла подача історії. Затягнуті секції з розповіддю про минуле героїв, візуальна вторинність локацій, прості противники і легкі боси можуть зіпсувати враження хардкорним фанатам жанру, але новачки повинні залишитися задоволені.
Вдалося
- Сюжет
- Боївка
- Аніме
- Фансервіс
Не вдалося
- Рівні
- Спірна графічна складова
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!